Splošni pogoji poslovanja

Osnovni podatki podjetja

3DLINK, Kerčmar David s.p.
Bodonci 117A, Bodonci, 9265 Bodonci
Davčna številka: SI54758297
Matična: 9051708000
Zavezanec za DDV: DA

Email: info@3dlink.si
Telefonska številka: 031-797-705

SPLOŠNI POGOJI

Za izvedbo nakupa se je potrebno strinjati s splošnimi pogoji. Zato vam priporočamo, da si jih pred nakupom natančno preberete. Slednji namreč določajo vaše pravice in obveznosti ter nakupne pogoje. Z vsakim naročilom, ki ga opravite preko naše spletne trgovine, potrjujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino teh splošnih pogojev in da ste vanje prostovoljno privolili.

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE 3Dlink.si

Splošni pogoji spletne trgovine www.3Dlink.si (v nadaljevanju “splošni pogoji”) so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo, na podlagi mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in priporočil GZS.

S spletnim mestom upravlja podjetje 3Dlink d.o. o. (v nadaljevanju “ponudnik”, “3Dlink” ali “prodajalec”). Pridržujemo si pravico do naknadnih sprememb splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo in so za uporabnika zavezujoče od trenutka objave naprej.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene, ki so jasno in nedvoumno določene (razvidno je ali že vsebujejo davke in stroške dostave),
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od nakupa (pogodbe) in pogoje za odstop (tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od nakupa pogodbe),
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

SPLETNA TRGOVINA

Spletna trgovina deluje 24 ur na dan, vsak dan v tednu. Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo, spremenimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine. Prav tako si pridržujemo pravico, da zaradi očitne napake v spletni trgovini (npr. napačna cena, napačen produkt), naročilo zavrnemo.

KAKO NAKUPOVATI V NAŠI SPLETNI TRGOVINI

Za večjo preglednost in enostavnejši nakup, smo pripravili navodila, kako nakupovati v naši spletni trgovini:

1. Izbor izdelka

S klikom na gumb »KUPI ZDAJ« ali sliko izdelka se pokažejo podrobnejše informacije. Izberite količino, nato pritisnite gumb “Dodaj v košarico”. Artikel bo prestavljen v nakupovalno košarico. Nadaljujete lahko z nakupom drugih izdelkov ali pa preidete v košarico (»Prikaži košarico«) za dokončanje nakupa.

2. Pregled naročila in informativni izračun dostave

V košarici opravite pregled izdelka, ki ste ga izbrali. S klikom na »Preračunaj poštnino« lahko vidite okvirne stroške dostave na vaš naslov. Ko opravite s pregledom in ste pripravljeni za oddajo naročila, pritisnite gumb »Nadaljuj na blagajno«.

Koda kupona je beseda, ki jo kot kupec vpišete v košarici spletnega nakupa. Tukaj je na voljo okence, v katerega lahko vpišete trenutno veljavno kodo kupona, nato sledi še klik na gumb “Unovči kupon”. Popust bo upoštevan takoj zatem.

3. Izpolnite svoje kontaktne podatke

V blagajni izpolnite svoje kontaktne podatke in podatke o naslovu za dostavo.

4. Izberite način plačila

Plačilo ob prevzemu – če ste izbrali to možnost, vam bomo izdelek dostavili na naslov, ki ste ga navedli.
Plačilo po predračunu – če ste izbrali to možnost, vam bomo izdelek dostavili na vaš naslov, ko prejmemo plačilo na naš bančni račun.
Plačilo preko PayPal – če ste izbrali to možnost, vam bomo izdelek dostavili na naslov, ki ste ga navedli.

5. Potrditev naročila in povzetek nakupa

S klikom na gumb “Potrjujem nakup” se naročilo pošlje v nadaljnji proces. O vseh naslednjih korakih boste obveščeni preko elektronskega naslova, ki ste ga vnesli v prvem koraku.

OPOMBA: pri vsakem izmed zgornjih korakov je pred končno oddajo naročila omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno. Prav tako je omogočen popravek morebitnih napak v procesu nakupovanja:

  • pri “ZAKLJUČEK NAKUPA” ima potrošnik omogočen pregled celotnega naročila vključno s količino in ceno. Prav tako je potrošniku pred končno potrditvijo naročila omogočen morebiten popravek napak s klikom na “KOŠARICA”.

V primeru, da pri nakupu potrebujete pomoč ali imate kakšno vprašanje v povezavi z artikli/nakupom, nas lahko kontaktirate na spodaj navedene podatke.

POSTOPEK PO ODDAJI NAROČILA

1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec na svoj elektronski naslov prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto.

2. Naročilo potrjeno

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali z namenom zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.

3. Odprema blaga

V dogovorjenem roku ponudnik blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

POMEMBNO: v primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko ali preko elektronske pošte info@3Dlink.si.

OBVEŠČANJE KUPCEV

Uporabnik/kupec se strinja, da lahko prejema obvestila in akcije s strani naše spletne trgovine preko emaila / ali preko SMS sporočila na telefonsko številko.

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izpolnite polje “Naziv podjetja”. Tukaj vpišete ime podjetja in davčno številko podjetja.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe:

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo obravnavano individualno, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji/cenejši). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja 3Dlink, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

RAZPOLOŽLJIVI NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (samo v Sloveniji),
  • z nakazilom na bančni račun podjetja 3Dlink po ponudbi/predračunu,
  • preko PayPal,
  • Kreditne kartice preko Stripe platforme

Opomba: blaga ni mogoče naročiti preko plačiljive telefonske številke.

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede (ne)pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Zavezanec mora v poslovnem prostoru na vsaki elektronski napravi za izdajo računov ali drugem kupcu vidnem mestu objaviti obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun (12. člen ZDavPR).

CENE ARTIKLOV

Vse cene na internetni strani www.3Dlink.si so izražene v EUR in so veljavne ob izvedbi naročila oziroma na dan nakupa. Cene vključujejo 22% DDV.

Veljajo objavljene cene izdelkov, te pa lahko brez predhodnega obvestila kadarkoli spremenimo. Pri nakupu se upošteva cena, ki velja ob oddaji posameznega naročila.

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba 3Dlink ažurira in spreminja pogosto in hitro.

DOSTAVA

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko bolj učinkovito izpolnil naročilo.

Poštnina

Stroške poštnine krije kupec.

Kraj dostave

Vaše naročilo vam bo dostavljeno na naslov, ki ste ga navedli v blagajni pred oddajo naročila.

Čas dostave

Paket lahko pričakujete v roku 1-10 delovnih dni (na ozemlju Republike Slovenije).

POMEMBNO!

Čas dostave se lahko podaljša v primeru, da se stranka ne javi na telefon dostavni službi.

Čas dostave se lahko podaljša v primeru, da podatki o naslovniku paketa niso točni.

Vsa naročila oddana v času vikenda bodo poslana na želen naslov prvi delovni dan v tednu (predvidoma v ponedeljek z izjemo državnih ali drugih praznikov).

Način dostave in plačila

1. Dostava na vaš naslov – plačilo ob prevzemu

Ponujamo vam možnost plačila ob prevzemu. Stranka plača vrednost paketa dostavni službi, ko paket prejme, v nasprotnem primeru paketa ne more prevzeti. V primeru, da vas dostavna služba v času dostave ne najde na vašem naslovu, vam bodo pustili obvestilo o dostavi in dvigu pošiljke.

2. Dostava na vaš naslov – plačilo po predračunu

Stranka na podlagi izdanega predračuna plača naročeni izdelek, zadrži potrdilo in v naslednjih dneh prejme svoje naročilo brez kakršnih koli dodatnih obveznosti. Naročilo se pošlje kupcu, ko je kupnina na računu podjetja. V primeru, da vas dostavna služba v času dostave ne najde na vašem naslovu, vam bodo pustili obvestilo o dostavi in dvigu pošiljke.

CENIK DOSTAVE

Cena dostave za Slovenijo znaša 5 EUR (Pošta Slovenije), razen za hišne številke. Za hišne številke je strošek dostave 7.5 €.  Nad 100 EUR je poštnina zastonj.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik na spletni strani ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V kolikor se to zgodi, ponudnik kupca obvesti o spremembah in mu omogoči odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO

Kupoprodajna pogodba na daljavo je sklenjena v trenutku, ko vam na vaš elektronski naslov, ki ste ga posredovali ob naročilu, pošljemo potrdilo o naročilu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Popusti, kuponi ipd. se ne seštevajo. Vaše naročilo hranimo v elektronski obliki na sedežu našega podjetja. Preko našega kontaktnega naslova info@3Dlink.si lahko zahtevate kopijo naročila.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE, ZAMENJAVA IN VRAČILO BLAGA

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok 14-ih dni začne teči en dan po datumu prevzema.

Potrošnik odstop od pogodbe sporoči na e-naslov prodajalca: info@3Dlink.si.

V primeru odstopa od pogodbe, podjetje vrne prejeta plačila nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila izkoriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.

Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne izkoriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode.

VRAČILO BLAGA

Če kupec odstopi od pogodbe po prejetju blaga, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.

V tem primeru mora kupec vrniti kupljeno blago nerabljeno, nepoškodovano in zapakirano v originalni embalaži. Zraven mora biti priložena tudi kopija računa.

Kupec mora prodajalcu blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil kupec kriv za to.

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago v zakonskem roku vrniti oziroma po pošti poslati na naslov prodajalca.

Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec blaga ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Poškodovanje blaga: potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga (43. d člen ZVPot).

Poštnina pri vračilu izdelka je brezplačna. Ker želimo, da so naše stranke maksimalno zadovoljne in prejmejo izdelke, ki jim resnično odgovarjajo, strošek pošiljanja vrnjenega izdelka krije podjetje 3DLINK, Kerčmar David s.p..

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa.

Garancijski roki so navedeni na računu.

STVARNE NAPAKE

Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, kot to izhaja iz 37. člena ZVPot. Nekatere podrobnosti pravic kupca so opisane spodaj.

REKLAMACIJE

Vse izdelke pred odpremo kupcem pregledamo in odpošljemo nepoškodovane.

Lahko se zgodi, da kateri izdelek do kupca pride poškodovan. Do poškodb na izdelku lahko pride v procesu proizvodnje.

Da bi vaši izdelki do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži, jih bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo.

Pravice kupca

Kupec ima pravico, da ob morebitni napaki na blagu ali ob morebitni poškodbi blaga zahteva, da izdelek z napako zamenjamo z novim brezhibnim izdelkom ali vrnemo plačani znesek v celoti ali v sorazmerju z napako vrnemo le del plačanega zneska. Kupec si lahko izbere tudi drug izdelek, vendar v primeru, da bo ta drugi, na novo izbran izdelek, dražji od obstoječega, kupec doplača razliko v ceni.

Kupec oziroma potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita (37. člen ZVPot).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Zamenjava izdelkov je mogoča le ob predložitvi računa.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako izdelek reklamirati?

Kupec ima možnost svoj izdelek vedno reklamirati. Izdelek bo (če je to potrebno) vrnjen dobavitelju, ki ga bo strokovno pregledal in ugotovil, ali gre za tovarniško napako, napačno uporabo ali mehansko poškodbo. V primeru, da bo vaša reklamacija neupravičena, boste o ugotovitvi prejeli uradni dopis.

Kako se reklamacijo uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni napaki, skupaj z natančnim opisom le-te na reklamacijskem obrazcu, obvestiti v zakonsko določenem roku. To kupec stori na lastne stroške.

Kupec mora omogočiti pregled artikla.

Reklamacijski obrazec priložite k reklamiranemu izdelku in ga pošljite na spodaj naveden naslov.

Izdelek bo po vrnitvi ustrezno pregledan.

Stroške pošiljanja in vračila izdelka krije kupec. V primeru, da je reklamacija upravičena, vam navedene stroške, v roku 8 dni, vrnemo.

Podjetje 3DLINK, Kerčmar David s.p. si pridržuje pravico, da poda odgovor na reklamacijo v 8 dneh od prejetja reklamacijskega zapisnika.

Naslov za pošiljanje reklamiranega izdelka: 3DLINK, Kerčmar David s.p., Žitna ulica 11, 9231 Beltinci

ZASEBNOST IN ZAŠČITA VAŠIH OSEBNIH PODATKOV

Zasebnost in zaščito vaših osebnih podatkov ureja naša varovanje osebnih podatkov.

REŠEVANJE SPOROV

Spore med kupcem in podjetjem 3DLINK, Kerčmar David s.p., ki bi utegnili izhajati iz uporabe spletne trgovine www.3Dlink.si, bosta stranki poizkušali prvenstveno reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, se stranki dogovorita, da bo za spore iz te pogodbe pristojno sodišče v Murski Soboti.

Opozorilo: ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS.

Na platformi SRPS (povezava) je omogočeno spletno reševanje potrošniških sporov.